Happy Together..

Assalamualaikum..Ahlan wasahlan...


Kepada sahabat andai, pengunjung2, yang sudi mengunjungi blog yang tak seberapa ini. Dengan harapan, agar blog ini, dapat memberi manafaat, ilmu yang berguna dan diredhai oleh yang maha Esa.

Tidak ku lupakan, kepada Suami yang sentiasa berada di sisi, menjadi tunjang belakang dalam perjalanan ini.... dan kepada Danial dan Luqman, Ibu amat menyayangi kalian berdua. Semoga Allah S.W.T sentiasa memberkati kalian dan menjadikan kamu Insan yang berguna didunia ini dan Ibu sentiasa mendoakan apa yang terbaik buat kamu dalam mengharungi arus hidup ini.


Ya Allah, aku amat bersyukur kehadirat Mu dengan memberi kesempatan kepada diriku yang hina ini untuk menarik nafas dalam setiap hujung kehidupan ini. selawat dan salam keatas Nabi S.A.W dan para sahabat bahginda.

Tuesday, May 19, 2009

Aku tanpa Cinta Mu.... Ya Allah....

Telah ku mungkiri
janjiku lagi

Walau seribu kali
Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi

Apakah kau terima
cintaku lagi

Setelah ku berpaling
Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Mengapa cinta
Mu tak pernah hadir

ubur dalam jiwaku
Agarku tetap bahagia

Tanpa cintaku
tetaplah Kau di sana
Aku tanpa cintaMu
Bagai layang-layang terputus talinya


Telah ku mungkiri
janjiku lagi

Walau seribu kali Ku ulang sendiri
Aku takkan tempuh lagi

Apakah kau terima
cintaku lagi

Setelah ku berpaling

Dari pandanganMu
Yang kabur kerna jahilnya aku

Masihkah ada sekelumit belas
Mengemis kasihMu Tuhan
Untukku berpaut dan bersandar


Aku di sini kan tetap terus mencuba
Untuk beroleh cintaMu

Walau ranjaunya menusuk pedih

No comments:

Post a Comment